1402-11-08 09:51
269
0
88548
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

جشنواره خبرنگاران حماسه‌آفرین برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره خبرنگاران حماسه‌آفرین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ الهام متین صبح امروز در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: اختتامیه جشنواره خبرنگار حماسه‌آفرین در دهه‌فجر برگزار می‌شود و بنا شد که این جشنواره در سفرهای استانی رئیس‌جمهور در تمامی استان‌های کشور برگزار شود.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: دو هزار و ۴۳۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره آثار ارسال شد و ۲۰ هدیه به برگزیدگان این جشنواره اهدا خواهیم کرد.  

متین بیان کرد: رونمایی از جشنواره خبرنگاران حماسه‌آفرین از دیگر برنامه‌های ما است، خبرنگاران می‌توانند به شور و نشاط در ایام دهه‌فجر و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمک کنند و تبیین گری‌هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته باشند و حضور حماسه حضور مردم در ۱۱ اسفند شکل خواهد گرفت.  

وی بابیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۱۴۵ برنامه را برنامه‌ریزی کردیم، ابراز داشت: از ۱۶ تا ۲۲ بهمن جشنواره فیلم فجر را برگزار می‌کنیم و در دو سینمای کاپری و سینمای عصر جدید این فیلم‌ها حداقل ۲۰ فیلم اکران خواهد شد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: هفته فیلم و عکس گلستان آغاز شده و ۲۵ فیلم کوتاه و مستند و داستانی در گلستان داریم و ۴۰ اثر از تابلو عکس که برگزیده هنرمندان ما از طبیعت و محیط زیست است در سینمای کاپری به نمایش در آمده است.  

متین تأکید کرد: نمایشگاه فرش، نمایش خیابانی گذر هنر، اختتامیه جام رسانه‌ای‌ امید، مسابقه قرائت و مفاهیم قرآن کریم، مسابقه کتابخوانی، نشست تخصصی جوانان و انقلاب و امام(ره) از دیگر برنامه‌های ما در این ایام است.  

وی افزود: جشنواره موسیقی فجر از ۲۷ تا ۳ اسفند با حضور ۱۰ گروه موسیقی اصلی، مقامی و سنتی و پاپ در شهرهای گرگان، کلاله و بندرترکمن و گنبدکاووس برگزار خواهد شد.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: جشنواره شعر فجر نیز از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود که به صورت مستقیم از صدا و سیمای گلستان پخش خواهد شد.  

متین افزود: ۲۸۶ میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور تخصیص پیدا کرده که ۱۱ پروژه با این اعتبارات به بهره‌برداری می‌رسد.  

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.